Fb 63.000

LEES HIER VERDER…
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/01-1/

GRATIS SAMENVATTING VAN MIJN BOEK ‘Persoonlijke ontwikkeling op maat’:
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/aanvragen-samenvatting/

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858.
Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

#Topcoach #Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Innerlijkekracht #Persoonlijkleiderschap #Persoonlijkegroei #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat #Vervulling #Verdieping #Transformatie #Coach #Kracht #Spirituelegroei #Mindset #Workshops

LEES HIER VERDER…

 

Tw 280

http://TinyKanters.nl #Topcoach #Blog #Persoonlijkeontwikkeling

 

In 2.000

LEES HIER VERDER…
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/01-1/

GRATIS SAMENVATTING VAN MIJN BOEK ‘Persoonlijke ontwikkeling op maat’:
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/aanvragen-samenvatting/

Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!
 
LINK IN BIO…
 
#Topcoach #Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat

Li 1.300

 

LEES HIER VERDER…
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/01-1/

GRATIS SAMENVATTING VAN MIJN BOEK ‘Persoonlijke ontwikkeling op maat’:
https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/aanvragen-samenvatting/

Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!
 
#Topcoach #Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat
LEGEREGEL

Checklist

  • Blog moet een doel hebben
  • Aanleiding, actueel
  • Link vanuit mijzelf (kwetsbaarheid , openheid)
  • Story
  • Bewust maken probleem/verlangen
  • Expert status laten zien: zienswijze
  • Hoe het bij mij werkt
  • Psychologisch aansporen (ergens naartoe leiden) hulp zoeken vind ik een teken van kracht…
  • Bezwaren wegnemen
  • Voorbeeld van klant

Type

  • How-To
  • What
  • Why
  • Infographic
  • List-Based
  •  

BOEK 75 ARTIKELEN

HOOFDARTIKELEN LINKEN NAAR BOEK
ARTIKELEN LINKEN NAAR SAMENVATTING OF E-BOOK
LEES MEER IN DE GRATIS SAMENVATTING VAN MIJN BOEK: https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/aanvragen-samenvatting/

EERST DE DATUM + CHECK VOOR ALLES SOCIAL MEDIA

ONDERWERP
In dit gratis artikel geef ik je mijn visie op ONDERWERP. Ik laat je zien waarom het zo belangrijk is. Wat het je oplevert. En ik geef je belangrijke praktische handvatten hoe je meer TITEL.

TITEL

Facebook + EMAIL Mijn visie op ONDERWERP, gratis artikel {{voornaam}}

LEES MEER IN MIJN BOEK: PERSOONLIJKE ONTWIKKELING OP MAAT: https://www.managementboek.nl/boek/9789462722491/persoonlijke-ontwikkeling-op-maat-tiny-kanters

OF LEES HIER VERDER…: https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/XX-X/

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

#Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Innerlijkekracht #Persoonlijkleiderschap #Persoonlijkegroei #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat #Vervulling #Verdieping #Transformatie #Coach #Kracht #Spirituelegroei #Mindset #Workshops

LEES HIER VERDER…

 

Twitter

http://TinyKanters.nl #Blog #Persoonlijkeontwikkeling

Instagram

LEES MEER IN MIJN BOEK: PERSOONLIJKE ONTWIKKELING OP MAAT: https://www.managementboek.nl/boek/9789462722491/persoonlijke-ontwikkeling-op-maat-tiny-kanters

OF LEES HIER VERDER: https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/XX-X/

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

LINK IN BIO…

#Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat

Linkedin

LEES MEER IN MIJN BOEK: PERSOONLIJKE ONTWIKKELING OP MAAT: https://www.managementboek.nl/boek/9789462722491/persoonlijke-ontwikkeling-op-maat-tiny-kanters

OF LEES HIER VERDER: https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/XX-X/

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

#Blog #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat

 

FACEBOOK LIVE

Facebook

GRATIS LIVE Q&A PERSOONLIJKE EN SPIRITUELE ONTWIKKELING; 31-maart van 19:00 – 20:00
Regelmatig houd ik een gratis live Q&A via Facebook. Heb je vragen over je persoonlijke of spirituele ontwikkeling stel ze dan tijdens deze live Q&A. Ik kijk uit naar jou en je vragen… Stel je vragen!

KIJK HIER LIVE: https://www.facebook.com/Persoonlijkeontwikkelingopmaat/live/

OF MELD JE HIER ALVAST AAN: https://www.facebook.com/events/3992400550867805/

TEST EVENTUEEL VOORAF JE ONTWIKKELKANSEN EN UITDAGINGEN…: https://www.persoonlijkeontwikkelingopmaat.nl/test/

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

#Live #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Innerlijkekracht #Persoonlijkleiderschap #Persoonlijkegroei #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat #Vervulling #Verdieping #Transformatie #Coach #Kracht #Spirituelegroei #Mindset #Workshops

LEES HIER VERDER…

 

Twitter

GRATIS LIVE Q&A PERSOONLIJKE EN SPIRITUELE ONTWIKKELING; 31-maart van 19:00 – 20:00
Heb je vragen over je persoonlijke of spirituele ontwikkeling stel ze dan tijdens deze live Q&A. http://TinyKanters.nl #Live #Persoonlijkeontwikkeling

Instagram

GRATIS LIVE Q&A PERSOONLIJKE EN SPIRITUELE ONTWIKKELING; 31-maart van 19:00 – 20:00
Regelmatig houd ik een gratis live Q&A via Facebook. Heb je vragen over je persoonlijke of spirituele ontwikkeling stel ze dan tijdens deze live Q&A. Ik kijk uit naar jou en je vragen… Stel je vragen!

KIJK HIER LIVE: https://www.facebook.com/Persoonlijkeontwikkelingopmaat/live/

OF MELD JE HIER ALVAST AAN: https://www.facebook.com/events/3992400550867805/Deel dit artikel

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

LINK IN BIO…

#Live #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat

LinkedIn

GRATIS LIVE Q&A PERSOONLIJKE EN SPIRITUELE ONTWIKKELING; 31-maart van 19:00 – 20:00
Regelmatig houd ik een gratis live Q&A via Facebook. Heb je vragen over je persoonlijke of spirituele ontwikkeling stel ze dan tijdens deze live Q&A. Ik kijk uit naar jou en je vragen… Stel je vragen!

KIJK HIER LIVE: https://www.facebook.com/Persoonlijkeontwikkelingopmaat/live/

OF MELD JE HIER ALVAST AAN: https://www.facebook.com/events/3992400550867805/Deel dit artikel

Natuurlijk kun je ook gewoon e-mailen: info@PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat.nl of bellen/appen: 06 48419858. Heb je vragen, wil je reageren of me iets laten weten? Ik vind het fijn om van je te horen!

#Live #Persoonlijkeontwikkeling #Spiritueleontwikkeling #Zelfcoaching #Jezelfzijn #Authentiekekracht #Persoonlijkleiderschap #PersoonlijkeOntwikkelingOpMaat

Blog templates

[How to… Blog Post Title]

Make sure the title starts with “How to…” and runs for 60 characters or less.

Introduction

Lead into the post with a short 100-200 word introduction. Be sure to highlight:

 

  • The reason why what you’re talking about is important.
  • Who, what industry, or what sector of the industry this applies to.
  • What you’ll be covering [i.e. “in this post, we’ll explain why (term) is important, explain how to (term), and provide 8 suggestions if you’re new to (term)”].

What is [Term], and Why Does it Matter?

Some readers may have no idea what it is you’re explaining how to do. Obviously, if what you’re writing about is well-known, you can skip the definition. 

 

After defining the term, explain why it’s important for the reader to understand the idea and/or know how to do what you’re writing about. 

How to [Task] 

This section should make up the bulk of the writing in your blog post. It’s enormously important for each step to have its own section header for optimal organization, clarity for the reader, and search engine optimization. Additionally, breaking instructions up by sections also lets you include visual aids for each step as needed in the form of a GIF, image, or video. 

It’s important to remember to be clear, concise, and accurate in the steps you provide your readers. Any extra “fluff” to the article may confuse them, resulting in some readers not achieving the results they intended. 

 

If what you’re explaining how to do is solve an equation (i.e. “How to Calculate Break Even”), provide a step-by-step explanation and example of how to calculate the rate, point, or number you’re explaining how to reach. Show all of your work so the reader can follow along easily. 

# Tips and Reminders for [Term] (Optional)

If you’re breaking down a difficult concept or task, some readers may still feel overwhelmed and unsure of their ability to tackle it. Break down a few suggestions on how to best approach the concept, and/or a few reminders about it. This is not a list post, so keep this short list to three to five pieces of advice. 

 

If you feel the step-by-step approach is sufficient, you can choose not to include this section. 

Closing

Wrap up your amazing new blog post with a great closing. Remind your readers of the key takeaway you want them to walk away with and consider pointing them to other resources you have on your website. 

Call-to-Action

Last but not least, place a call-to-action at the bottom of your blog post. This should be to a lead-generating piece of content or to a sales-focused landing page for a demo or consultation. For example, if your product or service helps your readers do what it is they searched “how to” do, or if you have a template in your content resource library that does what they searched “how to” do, that would be a perfect CTA for this post. 

 

 

Checklist Before Publishing

  • Did you provide clear, actionable steps to accomplishing the task your reader needed help with?
  • Did you provide relevant and accurate facts and stats to prove your understanding of the concept?
  • Did you emphasize the importance of understanding this concept if it is not already well-known?
  • Did you properly cite and backlink your sources?
  • Did you spell check and proofread?
  • Are there at least 1-2 images?
  • Is the post 800-1,000 words at minimum?

 

 

 

 

[What is…Blog Post Title]

Make sure the title starts with “What is…” and runs for 60 characters or less.

Introduction

Lead into the post with a short 100-200 word introduction. Be sure to highlight:

 

  • The reason why what you’re talking about is important.
  • Who, what industry, or what sector of the industry this applies to.
  • What you’ll be covering [i.e. “in this post, we’ll define (term), show a few examples of how it’s used in business today, and provide 8 best practices for getting started with (term) in your company”].

 

What is [Term]?

Answer the question posed by the title of this post directly below this header. This will increase your chances of ranking for the featured snippet on Google for this phrase and provide readers with an immediate answer. Keep the length of this definition – at least in this very basic introduction – between 50 and 60 words. 

 

After the brief definition, dive further into the concept and add more context and explanation if needed. 

 

Why is [Term] Important?

Provide your readers with a few reasons why they should care about the term or the concept you’re writing about. If this is a consumer-level concept, talk about the implications this could have on their businesses, finances, personal happiness, etc. If you’re writing for an audience of professionals, mention the impact this term or concept has on profit, efficiency, and/or customer satisfaction. To make the most of this section, make sure it includes at least one statistic, quote, or outside reference. 

 

 

Include at Least One of These Next Three Sections

How to Calculate [Term] (Optional)

Note: This section only applies for posts about math and equations

 

Provide a step-by-step explanation and example of how to calculate the rate, point, or number you’re providing a definition for. 

 

# Real Examples of [Term] (Optional)

If you feel like it would benefit your readers, list a few examples of the concept you’re explaining in action. You can elevate this section by embedding images, videos, and/or social media posts.

 

Remember, this post is not a list post – so try to keep this list between three and five examples if you do decide to include it. 

 

# Tips and Reminders for [Term] (Optional)

When breaking down a difficult concept or definition, some readers may still feel overwhelmed and unsure of their ability to address it. Break down a few best practices on how to approach the concept, and/or a few reminders about it. Again, this is not a list post, so keep this short list to three to five pieces of advice. 

 

 

Closing

Wrap up your amazing new blog post with a great closing. Remind your readers of the key takeaway you want them to walk away with and consider pointing them to other resources you have on your website. 

Call-to-Action

Last but not least, place a call-to-action at the bottom of your blog post. This should be to a lead-generating piece of content or to a sales-focused landing page for a demo or consultation.  

 

 

Checklist Before Publishing

  • Did you define the term and/or explain the concept in terms that your buyer persona would understand?
  • Did you provide relevant and accurate examples and statistics to further explain this concept?
  • Did you properly cite and backlink your sources?
  • Did you spell check and proofread?
  • Are there at least 1-2 images?
  • Is the post 800-1,000 words at minimum?

 

The ‘Why’ Post

Whether it’s a current trend, new tool or a general concept, the ‘why’ post can be helpful to draw attention and significance of the topic at hand.

Much like the ‘what’ post, the ‘why’ post is inherently quite introductory in nature but goes a step further to back up the importance of the subject by answering the ‘why’ element of the argument. Why is this important to me? Why should I care? You should follow the same 3 simplified writing rules that I set out in the ‘What’ post to create an outstanding ‘Why’ post.

Bonus Tip: The ‘Why’ post is also a great contender for Google’s featured snippets, in answer to all those “Why?” search queries.

 

[Infographic… Blog Post Title]

Make sure the title runs for 60 characters or less and ends with “[Infographic]” in brackets.

Introduction

Lead up to the infographic with a short 100-200 word introduction. Be sure to highlight:

 

  • The reason why what you’re talking about is important.
  • Who, what industry, or what sector of the industry this applies to.
  • What the infographic will be covering [i.e. “The infographic below contains the five biggest takeaways from our new report on industry trends and what they could mean for you”].

Infographic

Upload the image of your infographic. Make sure the alt-text for the infographic image is your desired keyword. 

What This Means For You (Optional)

For the wordsmiths on your marketing team, an infographic can be frustrating, as it leaves little to no room for elaboration of ideas presented in the image. Your infographic contains some combination of statistics, examples, and/or step-by-step instructions, and some of these need more than just a line or two of copy to get the full point across.

 

If you feel it’s necessary, copy the wording from the original infographic into this section and add more context, backlinks, sources, and information. You can also use this as an opportunity to help the post rank, as search engines can crawl the text in the body of a blog post. 

 

However, if you feel your infographic gets the point across on its own and doesn’t need elaboration, feel free to skip this section. 

Closing 

Provide some closing context pertaining to the infographic and summarize its implications. 

Call-to-Action

Last but not least, place a call-to-action at the bottom of your blog post. This should be to a lead-generating piece of content or to a sales-focused landing page for a demo or consultation.  

 

 

Checklist Before Publishing

  • Do you tee up the infographic with wording related to the copy in the infographic?
  • If needed, did you elaborate on the infographic with more copy below the image?
  • Did you provide alt-text for the infographic image?
  • Did you provide relevant and accurate examples and statistics to further explain this concept, if needed?
  • Did you properly cite and backlink your sources?
  • Did you spell check and proofread?

 

 

 

How to Write a List Blog Post

 

We all love countdowns, rankings, and lists – including your readers. This presents an unignorable opportunity for your blog team: list posts. 

 

List blog posts are exactly what they sound like – a blog post listing off examples, resources, or tips pertaining to a topic your readers will love, are interested in, or would benefit from knowing more about. List posts can range from as low as three to as high as 100+, though the sweet spot that most bloggers gravitate towards tends to be between five and 20.  

 

Another perk of the list approach to blog posts is that it is appropriate for every stage for the buyer’s journey. As an example, a digital marketing agency could see success with an awareness post titled “The 10 Social Media Trends Your Company Can’t Ignore” and with a decision stage post titled “3 Qualities to Look For in a Marketing Agency.”

 

Need some suggestions for your list post? You can list out any of the following:

 

Outline for Listicle: [Blog Post Title]

Keyword: [Enter Targeted Keyword]

Keyword MSV: [Enter Targeted Keyword’s Monthly Search Volume]

Author: [Enter Author Name]

Due Date: [Enter Due Date]

Publish Date: [Enter Desired Publish Date]

Buyer Persona: [Enter Targeted Reader and/or Buyer Persona]

 

 

[List… Blog Post Title]

Make sure the title starts with a number and runs for 60 characters or less.

Introduction

Lead into the post with a short 100-200 word introduction. Be sure to highlight:

 

  • The reason why what you’re talking about is important.
  • Who, what industry, or what sector of the industry this applies to.
  • What you’ll be covering [i.e. “in this post, we’ll provide [#] examples of (term) and why they’re so emblematic of (term)”].

Why is [Term] Important? (Optional)

Provide your readers with a few reasons why they should care about the term or the concept you’re writing about. If this is a consumer-level concept, talk about the implications this could have on their families, finances, personal happiness, etc. If you’re writing for an audience of professionals, mention the impact this term or concept has on profit, efficiency, and/or customer satisfaction. To make the most of this section, make sure it includes at least one statistic, quote, or outside reference. 

 

If you feel the topic is universally understood and respected, you may not need to include this section and could benefit by going right to the list.

 

# Examples/Tips/Ideas/Resources for [Term]

After the quick introduction and potential explanation of the topic’s importance, there’s no more time to waste. Jump right into the list!

 

Each of your examples should be followed by additional copy explaining why you’re including them on your list. The explanation could be anywhere from a couple sentences (if you have a long list) to a couple paragraphs (if you have a short list). Make sure you organize your list so that each example or subcategory has its own section header.

 

If your list is made up of examples from real people or businesses, take the opportunity to embed evidence of the example with an image, a video, or a social media post of that example. This adds additional context as to why you’re including each example on your list and helps break up an otherwise text-heavy blog post with other types of content. 

Closing

Wrap up your amazing new blog post with a great closing. Remind your readers of the key takeaway you want them to walk away with and what everything on your list has in common or suggests to the reader. 

Call-to-Action

Last but not least, place a call-to-action at the bottom of your blog post. This should be to a lead-generating piece of content or to a sales-focused landing page for a demo or consultation.  

 

 

Checklist Before Publishing

  • Did you provide at least three examples, suggestions, or tips that directly speak to the topic you’re writing about?
  • If examples are from real companies or people, did you embed images, video, and/or a social media post of that example to strengthen your point?
  • Did you provide relevant and accurate examples and statistics to further explain this concept?
  • Did you properly cite and backlink your sources?
  • Did you spell check and proofread?
  • Are there at least 1-2 images?
  • Is the post 800-1,000 words at minimum?

 

Schrijf 3 soorten berichten

1 voor de onbewuste

2 voor de probleem bewuste

3 voor de oplossing gerichte

 

Nummer 1 is het moeilijkst. Deze groep voelt zich niet happy maar geeft bijvoorbeeld hun partner de schuld. Ga dus content maken voor verschillende levels  Ga ze opvoeden.

 

Voorbeeld bericht 1

Ik durf mezelf niet te zijn want iedereen kijkt altijd zo raar naar mij. Ik krijg overal commentaar. Geen wonder dat ik mezelf niet kan zijn.

Als jij meer in je kracht staat dan heb je er minder last van. Als jouw eigenwaarde groeit gaan mensen anders op jouw reageren.

 

Voorbeeld bericht 2

In je kracht gaan staan doe je door te connecten met jezelf

Connecten – hier wordt bij andere weinig op gereageerd. Ook bij mensen met veel volgens niet zo. Kun je wel doen maar zorg ook voor een tekst. Bijvoorbeeld: hoe ziet jouw droomleven eruit?

NIET ALS VRAAG MAAR ALS VRAAG MET VERHAAL

 

Ga de mensen mailen of bellen die niet kopen/ Waarom?

 

GATEN VULLEN (ALLE ARTIKELEN):

  • Niet alle bezwaren weggewerkt BIJ ALLE ERTIKELEN
  • Niet urgent
  • Klant weet niet of aanbod iets voor hem is
  • Ze weten niet waarom ze het nodig hebben

-Je komt achter hun bezwaren. Die kun je wegnemen op social media, nieuwsbrieven en volgende webinar

– gebruik die taal waarin ze tegen jou praten.

-Mensen denken  op verschillende manieren over hetzelfde. Ander perfectief

 

Zorg dat je content deze gaten gaat aanvullen,

 

Brandawareness

 

Dat doe je op facebook. Volgens mij niet uitleggen hoe je product werkt. Dat kan wel door middel van storry telling.

 

 

 

 

 

  Content kalender 2021  

 

  JANUARI   FEBRUARI   MAART   APRIL
 
M D W D V Z Z
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
 
M D W D V Z Z
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             
             
 
M D W D V Z Z
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
 
M D W D V Z Z
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
             
               
  MEI   JUNI   JULI   AUGUSTUS
 
M D W D V Z Z
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
 
M D W D V Z Z
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
             
 
M D W D V Z Z
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
             
 
M D W D V Z Z
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
               
  SEPTEMBER   OKTOBER   NOVEMBER   DECEMBER
 
M D W D V Z Z
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
             
 
M D W D V Z Z
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
 
M D W D V Z Z
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
             
 
M D W D V Z Z
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
             

Meer kalenders van WinCalendar Word Agenda sjablonen, Excel Agenda sjablonen, Online Agenda

 

 

  Kennis post: artikel boek (75)
  Kennis post: hoofdartikel boek (15)
  Blog of vlog persoonlijk
  Uitnodiging (workshop 3e woensdag/maand)
  Reminder uitnodiging
  Live Q&A uitnodiging (voor 1e woensdag/maand)
  Reminder Q&A

 

 

 

 

CONTENT VOORBEELDEN

 

STORYTELLING VOOR ALLE ARTIKELEN voorbeeld van directheid

Ik deed laatste mee met een training. We deden daar een meditatie. Die vrouw was echt super, hele mooie energie. Ik had er echt zin in.

Alleen duurde die meditatie me echt te lang…. Wit licht, koord in de grond.

Allemaal ter voorbereiding van het openen van een kistje. Ik ben daar te nuchter voor. Gewoon naar het kistje lopen is genoeg.

Ik krijg dan ook een boodschap. Het valt mij vaker op dat er zo een heisa rondom spiritualiteit heen hang.

Alleen het wordt spiritualiteit alleen al.  Geen wonder dat mensen het zweverig vinden.

Ik hoor altijd dat mensen zeggen dat ik het wetenschappelijk verwoord. Gewoon helder. Heel aards.

 

 

Wie wil je zijn {{NAAM}}?

Dit klinkt misschien als een eenvoudige vraag. Sommige mensen weten precies wat ze willen.

Maar voor vele blijkt het antwoord niet meteen op het puntje van hun tong te liggen.

Is het voor jou tijd om beter te weten wat je werkelijke verlangens zijn? Of ken je die al?

Vraag jezelf eens af in welke mate je weet wie je wilt zijn en wat je wilt doen.

 

Intuïtie kun je zien als ingevingen, voordat je iets doet.
Je intuïtie geeft je informatie over jouw nabije toekomst.

Dit werkt op basis van spontaan weten; je bron communiceert dan met je persoon.

Intuïtie kan jou nuttige informatie of helderheid geven over bijvoorbeeld keuzes die je nog gaat maken,

over mogelijkheden en kansen, over richtingen om op te gaan of over sluimerende zaken.

Je intuitie werkt beter naar mate je meer in je kracht staat. Naarmate je meer authentieker bent.

 (indirect verwijzen naar je programma)

 

Het blijft bijzonder.  We gaan 2x per jaar naar de tandarts. Een auto heeft nog een APK om periodiek te checken hoe de staat is.

Bedrijfsprocessen hebben bijvoorbeeld ISO-keuring.  Wat doen wij voor dit niet voor onze kracht en persoonlijke ontwikkeling.

Geluk is een van de belangrijkste dingen in het leven. Veel mensen willen meer geluk maar hebben geen idee wat ze nodig hebben

om gelukkiger te worden. Meestal is het vrij simpel als je weet wat je te doen staat.

Wil je meer geluk? Doe dan de test. Je weet dan snel hoe je er nu voorstaat en wat je sterke punten zijn.

Die kun je inzetten voor meer geluk. En je kunt de punten aanpakken waar nog veel ontwikkeling mogelijk is. 

 

Ga berichten maken voor hooguit 2 maanden. Over twee maanden

Ben je weer gegroeid in marketing en ook ik weet dan meer.

Dan ga je hoogstwaarschijnlijk anders schrijven. Echt zonde van je

Tijd om nu voor een jaar berichten te gaan schrijven.

 

Neem populaire onderwerpen

Schrijf 3 soorten berichten

1 voor de onbewuste

2 voor de probleem bewuste

3 voor de oplossing gerichte

 

Nummer 1 is het moeilijkst. Deze groep voelt zich niet happy maar geeft bijvoorbeeld hun partner de schuld. Ga dus content maken voor verschillende levels  Ga ze opvoeden.

 

Voorbeeld bericht 1

Ik durf mezelf niet te zijn want iedereen kijkt altijd zo raar naar mij. Ik krijg overal commentaar. Geen wonder dat ik mezelf niet kan zijn.

Als jij meer in je kracht staat dan heb je er minder last van. Als jouw eigenwaarde groeit gaan mensen anders op jouw reageren.

 

Voorbeeld bericht 2

In je kracht gaan staan doe je door te connecten met jezelf

Connecten – hier wordt bij andere weinig op gereageerd. Ook bij mensen met veel volgens niet zo. Kun je wel doen maar zorg ook voor een tekst. Bijvoorbeeld: hoe ziet jouw droomleven eruit?

NIET ALS VRAAG MAAR ALS VRAAG MET VERHAAL

 

Ga de mensen mailen of bellen die niet kopen/ Waarom?

 

GATEN VULLEN (ALLE ARTIKELEN):

  • Niet alle bezwaren weggewerkt BIJ ALLE ERTIKELEN
  • Niet urgent
  • Klant weet niet of aanbod iets voor hem is
  • Ze weten niet waarom ze het nodig hebben

-Je komt achter hun bezwaren. Die kun je wegnemen op social media, nieuwsbrieven en volgende webinar

– gebruik die taal waarin ze tegen jou praten.

-Mensen denken  op verschillende manieren over hetzelfde. Ander perfectief

 

Zorg dat je content deze gaten gaat aanvullen,

 

Brandawareness

 

Dat doe je op facebook. Volgens mij niet uitleggen hoe je product werkt. Dat kan wel door middel van storry telling.